دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام دلگیرم

دانلود قطعه جدید و فوق العاده شنیدنی دلگیرم با صدای ناصر صدر هم اکنون در رسانه موزیکخور

کیفیت ۳۲۰ Music | سبک : غمگین | به همراه متن آهنگ

” ویژه ایام محرم و سوگواری ها “

ناصر صدر دلگیرم

Download Naser Sadr New Music Delgiram With Direct Links


| دانلود آهنگ دلگیرم از ناصر صدر – با ما همراه باشید |

___________________________________

متن آهنگ ناصر صدر – دلگیرم :

فدای چشمای تو تن نیمه جونم

برام دعا کن یکم داداش مهربونم

من طاقت دیدن اشک تو رو ندارم

دارم میرم آسمون ماهو برات بیارم

اینجا کسی با تو نیست

این رسم روزگاره

موندم بگم به بارون رو قربتت بباره

میخام مثل بچگی هوامو داشته باشی

تو تکیه گاه من باش بسه برام داداشی

دلگیرم من از این شهر دل مرده

از شهری که عشقو از یادش برده

تو قلب خیمه ها حسرت جا مونده

داداشی کی دلت رو شکونده

دلگیرم من از این شهر دل مرده

از شهری که عشقو از یادش برده

تو قلب خیمه ها حسرت جا مونده

داداشی کی دلت رو شکونده

شاید واسه تشنگی دستام یه کاری کنه

گفتم به مشک خالیم آبرو داری کنه

این لحظه های آخر گریه اگه بذاره

میخام  که یک دل سیر

نگات کنم دوباره

دلگیرم من از این شهر دل مرده

از شهری که عشقو از یادش برده

تو قلب خیمه ها حسرت جا مونده

داداشی کی دلت رو شکونده

  • ۹۵/۰۷/۱۸
  • تورج حق شناس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی